Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

сряда, 12 август 2009 г.

"Антигона"

Заглавие: Антигона
Автор: Софокъл
Лично мнение: Да, реших да мина без резюме, все пак съм я чела преди шест години, ако не и повече и малко ми се губи основната идея - но като имам предвид гърците по това време за какво пишат не е трудно да се досетя. Признавам си - за малко да забравя старите книги от тоя период, които съм чела...Което ми напомня, че е много вероятно да пропусна доста от тях, но на кого му пука в крайна сметка? Та, на творбата. Добре е човек да я прочете. Един ден някой ще му каже нещо свързано със старогрътските глупости и той ще мига като теле в железница. Е, добре де...трябва да я прочете не само заради това, но трябва да признаете, че е доста голям стимул.

0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)