Представена публикация

Читателско предизвикателство за 2022

 От две години (и сега вече трета) правя едно книжно предизвикателство, което ми се видя най-постижимо за възможностите ми, без да се надска...

неделя, 23 август 2009 г.

RD: New Moon

Тъй като имам няколко книжки, които докато съм ги чела съм си водила записки, реших да си направя темичката Reading Diaries, в която ще публикувам подобни бележки. Предупреждавам - ужасно хаотични са и представят емоционалното ми състояние в момента, на четене на книгата.
Така се случи, че първата от тая тема е свързана с Новолуние.

Книга: New Moon
Автор: Стефани Майер
Дата: 01 Март 2008г. - 06 Март 2008г.
Заб. С "***" е отбеляза всяка нова бележка, която съм писала. Тъй като ги посвах в нещо като форум и това представлява отделянето на единия пост от другия. В скоби съм поставяла мисли, които са ми дошли докато съм чела в момента писаниците от преди толкова месеци.

Reading Diaries

***
Ами сега чета тази книжка и както стана ясно - Бела супер ме нерви, това момиче плаче да и сритам задника...изнервя ме и това е.
Ето кое ми хареса от главата вчера, евала Джейк.
QUOTE
"It's just that, I know how you're unhappy a lot. And, maybe it doesn't help anything, but I wanted you to know that I'm always here. I won't ever let you down—I promise that you can always count on me. Wow, that does sound corny. But you know that, right? That I would never, ever hurt you?"

И така яко се накефих че става върколаче laugh.gif...Не мога да му се нарадвам... biggrin.gif

***
Ето няколко цитатчета и бтв книгата почва да става интерестна - Лорънт се мерна, каза че лудата Виктория смята да убие Бела и всички се молим да го направи biggrin.gif ...Джейки се държи странно и ако не знаех, че ще стане върколак щеше да е върха и по-интерестно, но и сега цепи мрака:

QUOTE
Not as bad! Not as bad! my mind tried to comfort me. It was true. This wasn't as bad. This wasn't the end of the world, not again. This was just the end of what little peace there was left behind. That was all.
Not as bad, I agreed, then added, but bad enough - 11.The cult

А като прочетох това паднах:
QUOTE
"If you want to blame someone, why don't you point your finger at those filthy, reeking bloodsuckers that you love so much?


Обаче на Бела не и е лесно два пъти да чуе, че мъжете на които е държала не могат да са с нея, защото се смятат за лоши... sad.gif Тука вече и съчувствам, обаче тя е толкова тъпа, че даже не може да го осъзнае rolleyes.gif
Ъм, харесах си тая част където осъзнава, че Джейк не е запушил дупката(Оооо, това звучи доста двусмислено!) останала от Едуард, а само е изкопал своя собствена и тя в момента е по-скоро като сирене - надупчена.

***
Ето какво си харесах...Към края съм бтв...очите ме болят и откачам през пет минути, това чудо Беля (нарочно беля, щото само бели прави) ще ми разбие здравето вече, ама както и да е...още тая надежда някой да я убие. wink.gif

QUOTE
He was such a cheater. - Bella about Edward(NM2. Vote)

И това ме кефи
QUOTE
Major oops - Bella

тя Беля винаги прави такива. dry.gif

QUOTE
The La Push kids do it all the time.


0 крилати мисли:

 

My Book Addict | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)